CONTRIBUTIE ARCHIPEL 2020-2021

 
LeeftijdscategorieGeboortejaarAlleen trainenTrainen en wedstrijden
senioren1998 of eerder€190€300
U221999 + 2000€190€300
U202001 + 2002€190€300
U182003 + 2004€190€300
U162005 + 2006€190€300
U142007 + 2008€190€300
U122009 + 2010€130€220
U102011 + 2012€130€220

Te weinig geld om de contributie te betalen?

Heb of ken je een kind dat (weer) graag bij ons op de club wil komen sporten, maar is de contributie een probleem? Wij werken samen met het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Het fonds betaalt de contributie en de benodigde spullen als je tijdelijk of langdurig weinig inkomen hebt. Als je een uitkering hebt, zzp’er bent met te weinig opdrachten of als je als gevolg van de coronacrisis geldzorgen hebt: het Jeugdfonds Sport & Cultuur kan je helpen!

Hoe werkt het?

Een aanvraag doe je niet zelf, maar wordt gedaan door een ‘intermediair’. Bijvoorbeeld de leerkracht of intern begeleider op school, de buurtsportcoach, iemand van het wijkteam, schuldhulpverlening of jeugdzorg. De aanvraag wordt samen met jou online ingediend en je hoeft geen uitgebreide papierwinkel te overleggen. Als de aanvraag goedgekeurd is, kan je kind vaak al binnen drie weken bij ons op de club starten. Wil je een aanvraag indienen? Download dan alvast de ouderkaart, vul hem in en neem hem mee naar de afspraak met de intermediair.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur bestaat uit een netwerk van fondsen door het hele land. Je vindt de contactgegevens van het fonds bij ons in de buurt op de website van het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Wat is het bedrag?

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur bepaalt het bedrag op basis van de hoogte van de contributie. Als de aanvraag goedgekeurd is, wordt de bijdrage rechtstreeks aan de club betaald. Je ontvangt zelf geen geld. Heb je ook spullen nodig? Je ontvangt eventueel ook een waardebon voor attributen die ingeleverd kan worden bij een winkel in de buurt. De intermediair kan daar meer over vertellen.

Meer weten over de werkwijze van het Jeugdfonds Sport & Cultuur? Lees hier verder.

Samenwerking NIKKI

Het bestuur van Archipel heeft na de succesvolle samenwerking van het afgelopen seizoen besloten om seizoen 2020-21 de samenwerking met NIKKI voort te zetten met betrekking tot de inning van de contributiegelden.

NIKKI start in oktober met de inning van de contributie voor onze vereniging

Concreet betekent de samenwerking met NIKKI dat zij uw contributie via het NIKKI-systeem verwerken. Bij maandelijkse termijnbetalingen ontvangt u steeds een e-mail als herinnering, hierin is een iDEAL-betaallink openomen. Bij de betaling van contributie per maandelijkse termijn worden administratiekosten in rekening gebracht. Wanneer u de contributie liever in één keer wenst te voldoen vervallen deze administratiekosten.

U ontvangt in oktober de eerste e-mail met daarin de iDEAL-betaallink voor de betaling van de eerste termijn van de totaal te betalen contributie van het komende seizoen ’20 – ‘21 die verdeeld wordt over 7 maandelijkse termijnen. Vervolgens ontvangt u iedere maand een nieuwe e-mail voorzien van een iDEAL-betaallink om uw betaling te vergemakkelijken voor de daaropvolgende termijnen.

Tevens zit in deze eerste e-mail ook een iDEAL-betaallink om de betaling in één keer te voldoen, waardoor de administratiekosten van NIKKI automatisch komen te vervallen.

Wanneer u in oktober geen e-mail heeft ontvangen, zijn uw contactgegevens die bekend zijn bij de vereniging op dat moment mogelijk niet up-to-date. Stuur in dat geval een e-mail met uw juiste gegevens (naam, postadres, e-mailadres en telefoonnummer) naar archipel@nikki.nl.

Administratiekosten termijnbetalingen

Met het bestuur is een vast bedrag afgesproken m.b.t. de administratiekosten in het geval van termijnbetalingen. Deze administratiekosten bedragen 10% van uw contributie, met een maximum van € 19,- per jaar, deze worden opgeteld bij de contributie wanneer u in termijnen betaalt.
Mocht u ondanks deze uitleg nog vragen hebben, lees dan de veel gestelde vragen (FAQ’s) op de website: www.nikki.nl. Wordt hier uw vraag niet beantwoord, dan kunt u per e-mail al uw vragen aan hen stellen.

Let op!

Met het bestuur zijn een aantal vaste afspraken gemaakt die NIKKI en het bestuur zullen volgen gedurende het seizoen:
1. Indien wenselijk kunt u, op verzoek, rechtstreeks betalen op het bankrekeningnummer van NIKKI, informeer hier naar per e-mail.
2. De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van NIKKI, al uw vragen en verzoeken omtrent de contributiebetaling kunt u per e-mail aan hen voorleggen.
3. De vereniging kan gedurende het seizoen geen contante betalingen aannemen, de vereniging zal u doorverwijzen naar NIKKI.
4. NIKKI heeft toestemming van de vereniging om bij uitblijven van betalingen eventueel een incassobureau in te schakelen. Natuurlijk gaan wij als bestuur en NIKKI als onze partner ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.

NIKKI gaat samen met ons en u voor goud, dus laten we dan ook één van de belangrijkste pijlers van onze club met elkaar bewaken; de contributie is een belangrijk onderdeel voor het bestaan van de club.

Bedankt voor uw medewerking en heel veel succes tijdens het nieuwe seizoen.